2009-02-18

Pimpat bloggen lite. Yey!

Sitter här med en kopp citronte och känner hur skönt allting känns. Saker faller på plats - även fast man knappt rör sig. Julia-besök ikväll. Sconesbakande och Greys anatomy. Skulle kunna lägga upp en bild på en scone, men känns mycket trevligare med en fjäril. Man ska göra som man känner i magen - always. Jag är inne i någon slags fas - då jag måste slå vad om precis allting. Testar mig själv - ser vart gränserna går, vaknar upp med en känsla och får för mig att den måste följas. Julia tror att jag saknar något, att mina vad är substitut för något annat. Men hur kan man sakna något, när allt känns så bra? I don't understand the world. Men mitt senaste uppdrag är hur som helst shoppingförbud hela mars månad. Crazy banana, I know, men det känns som en smaskig utmaning. Någon som vill joina?

Inga kommentarer: